Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 2 October 2011

GUYUP DunSemarang


Dunsemarang. Ayer Hitam. YB Datuk Haji Samsolbari Bin Jamali telah mengadakan jamuan hari raya kepada semua penduduk dan AJK Umno bahagian Ayer Hitam dan DunSemarang. Sambutan sungguh gemilang dan menampakan semangat kesatuan yang tinggi dan Keguyupan anatara Pemimpin dan dan yang di pimpian. Ucapan dan nasihat YB Datuk Samsul kepada semua hadirin agar menjaga semangat kejiranan yang telah disunahkan oleh junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. agar menjaga semangat kejiranan antaranya persekitaran 40 utara, selatan, timur dan barat. Prihatin kepada mereka yang susah dan segera memberi imformasi kepada beliau dan AJK UMNO agar segera di bantu jangan sampai orang luar yang datang membantu dan mengambil kesempatan untuk menabur onar kepada kita semua. Hampir seribu hadirin hadir termasuk wakil dari MIC.



0 comments: