Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 26 July 2010

Wahai Anak BangsaKu..Daftarlah MENGUNDI>>>

Datuk Samsolbari Bin Jamali, ADUN SEMARANG....Menyarankan agar AJK Bhg lebih pro-aktif menambah ahli dan daftar pengundi baru. Belaiu memberi tahu, ada dikalangan Parti Pembangkang yang berjaya mendaftar Pengundi baru melebihi 30.000 orang merujuk pada bulan Jun sahaja. Tetapi UMNO hanya berjaya mendaftarkan setakat 8.000 pengundi baru Oleh itu menjadi tanggungjawab kita semua untuk menambah Pendaftaran pengundi Baru, terutama dikalangan orang melayu dan UMNO. Parlimen Ayer Hitam pada waktu ini mempunyai 56.8% pengundi Melayu dan akan dipertingkatkan ke 60.21% untuk menghadapi PRU13. Kekuatan UMNO adalah TUNJANG BN di DUN Yong Peng dan DUN Semarang. ByM69.

0 comments: