Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 20 April 2010

Terima Kasih...insan yang mulia..DSBJ.

Kg Seri Paya. 8.April 2010. Lawatan kerja Menteri Besar Johor. Datuk Abdul Ghani Othman telah menyempurnakan majlis penyerahan pembinaan masjid baru dan meluluskan peruntukan 1.3 juta untuk pembinaan semula Masjid Kg Seri Paya. Masjid yang telah di bina sejak awal tahun 60an hasil dari kemaufakatan penduduk kampung dan gotong royong. Terima kasih kepada insan yang telah bermurah hati meWAKAFkan tanah untuk pembinaan masjid tersebut. Beliau ialah Puan Hjh Siti Alimah Bte Ihsan dan Tuan Haji Ahmad Munawir. Semuga jasa mereka berdua akan senantiasa mendapat kerahmatan dari Allah S.W.t.
Beberapa peristiwa majlis Penyerahan Masjid Baru Kg Seri Paya.Semuga perpaduan dikalangan penduduk dan masyarakat terus kukuh bersama UMNO. ByM69.

0 comments: