Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 13 April 2010

...Musuh utama Kami UMNO.....



Seorang pemimpin MIC Tun V.TSambanthan pada 1 Jun 1965 pernah berkata "Di manakah anda boleh berjumpa bangsa yang lebih prihatin, bersopan-santun dan tertib selain daripada bangsa Melayu. Di manakah anda boleh mendapat layanan politik yang baik untuk kaum pendatang? Di manakah dalam sejarah dunia? Saya bertanya kepada anda. Ini adalah fakta".
BENAR..BENAR...BENAR..
Amalan ini terus di amalkan oleh orang UMNO dan Melayu, Bagaimana tentang orang lain. MIC. MCA adakah masih berirama sedemikian.
Hulu Selangor, walaupun majoriti Melayu, UMNO tetap bermurah hati memberi QUOTA pada MIC. Lihat....
Ketika UMNO di Maki hamun di fitnah oleh HINDRAF...mana mereka ini pergi, Mana Wakil Hulu Selangor..adakah turun padang menbatu UMNO mempertahankan diri ke seorangan. adakah mereka ada yang tampil secara terbuka membela UMNO.
Sejak awal kewujudannya lagi Hindraf menabur fitnah yang cukup besar bukan sahaja kepada kerajaan malah orang Melayu. Dalam memorandum kepada kerajaan British, mereka membuat beberapa dakwaan yang tidak masuk akal antaranya;
* Berlaku pembunuhan beramai-ramai ke atas kaum India.
* Sebanyak 10,000 kuil Hindu dirobohkan sejak merdeka.
* Kaum India menjadi mangsa diskriminasi kaum, agama, ekonomi dan sosial
Uthayakumar secara terus terang menyatakan musuh utama Hindraf bukannya orang Melayu tetapi UMNO. Kenyataan itu sekali gus boleh memacu kemarahan orang Melayu kerana UMNO adalah parti orang Melayu , Saya cabar beliau kalau berani dan bukan dayus katakanlah ”Musuh utama kami ialah MELAYU’ hari ini kata musuh utama UMNO esok bila sudah mendapat sokongan kaum lain sudah pasti ”Musuh utama kami Melayu”. jangan berselindung seperti ular.Kemerdekakan negara ini dengan kesepakatan bersama-sama kaum Cina dan India serta oramg Melayulah yang menjadi mangsa utama dengan penuh toleransi beralah memberi laluan kepada kaum lain menjadi warganegara dan mengaut kek ekonomi.
Hakikatnya, segala tuduhan yang dilemparkan oleh Hindraf adalah fitnah, palsu dan penuh dengan pembohongan. Sejak merdeka lagi, kaum India tidak pernah ditindas oleh kerajaan yang sudah tentu Perdana Menterinya seorang Melayu, bagaimana keadaanya kalau Perdana Menterinya bukan Melayu, fikirlah sendiri, rujuklah negara lain. RUJUK Sahaja Kg Buah Pala..apa yang ada, hanya tinggal Buah dan Kepala saja.Kalau Hindraf hendak menuduh UMNO mengamalkan diskriminasi, bukankah melalui kerjasama dalam BN, UMNO (parti orang Melayu) membenarkan MIC yang mewakili kaum India bertanding di kawasan yang majoriti pengundi Melayu?. Ada pemgundi Melayu diletakan di kawasan INDIA atau MIC..sudah pasti KECOH satu Malaya. Justeru, dakwaan-dakwaan yang dilakukan Hindraf hanya akibat daripada sikap ekstrem puak berkenaan. Jangan mengabaikan orang Melayu ini dungu seperti lembu!., kita tidak mahu ada mana-mana parti komponen BN cuba mengamalkan sikap lidah bercabang dalam isu Hindraf. Jangan hari ini menyokong tindakan tegas kerajaan tetapi esok melahirkan pula perasaan simpati kepada kumpulan itu dan cuba ingin berdamai, kononnya ingin mengetahui apa masalah mereka.(INGAT Siapa yang berkata demikian....) Kalau mereka adalah pemimpin dan parti komponen BN maka mereka perlu menghormati apa yang diputuskan oleh kerajaan bukannya mengamalkan sikap di depan bercakap lain, di belakang cakap lain. Pasti pembaca mengetahui itulah sikap Samy Vellu ,MIC dan PPP (Gerakan dan lainnya anda faham sendiri, siapa yang sokong Melayu di Tanah Melayu ini).
INGAT..
BIADAB!BIADAB!BIADAB! Peter Sukumaran(Seleeper Sukumaran) yang mencadangkan supaya diletakkan 'kalungan selipar' kepada gambar Tun Dr. Mahathir .jamgan lukakan hati bangsa Melayu, Begitu juga dengan beberapa perwakilan MIC yang mengkritik Dr. Mahathir, mereka harus sedar di mana bumi mereka pijak.
SAYA INGIN BERTANYA..pada waktu itu adakah sesiapa pemimin dari MIC berani membela UMNO, MAHATHIR dan memecat SUKUMARAN dan mengkritik HINDRAF. Malah ada yang bernada Ala Pembangkang dan ALA HINDRAF malah menyindir UMNO.
Kalau MUSUH UTAMA HINDRAF ADALAH UMNO..mengapa MIC membisu..tetapi bab calon kenapa KECoh.).
INGATLAH Wahai anak bangsaKU. Apakah Kita harus minta MAAF ...
Ya..MAAFKAN Kami kerana tidak menjemput kamu datang ke Tanah Melayu. By M69.

0 comments: