Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 15 February 2010

ZIARAH KASIH SEMPENA TAHUN BARU CINA 2010 ADUN Semarang.

Ayer Hitam 13.02.10 Aktiviti ziarah kasih sempena Tahun Baru Cina 2010, Jam 10.00 pagi hingga 1.30 petang dikawasan Dun Semarang Kg Baru Ayer Hitam.
Aktiviti ini disertai seramai 50 peserta terdiri dari AJK Umno Dun Semarang dan JKK Kg Baru. Seramai 14 keluarga telah d ziarahi dalam aktiviti tersebut dengan pelbagai sumbangan diberi. Mereka yang di ziarahi terdiri dari Pesakit Kronik, Orang tua, anak yatim dan OKU.

Aktiviti ini telah di Ketuai oleh YB Datuk Samsolbari Bin Jamali,Adun Semarang, Ketua UMNO Bhg Ayer Hitam dan En. Lau Kim Huat Timbalan Pengerusi MCA Bhg Ayer Hitam dan Pengerusi JKK kg Baru. YB Datuk Samsobari Bin Jamali Adun Semarang bersama JKK Kg Baru sempena aktiviti Ziarah Kasih.
(Sumber Oleh Abdull Halid Saat Sub_halid@yahoo.com.my)Post ByM69

0 comments: