Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 31 October 2009

Sepasang bakal haji dan hajjah Kg Pt. Arsad diraikan


Pada 28 Oktober 2009 Penduduk Kg Parit Arsad meraikan sepasang suami isteri yang akan menunaikan fardu haji pada tahun 2009. Majlis ringkas tersebut di hadiri oleh penduduk kampung dan di wakil dari UMNO bahagian iaitu Sdr. Abdull Halid Saat Setiausaha Bahagian dan Sdr. Zainudin Mohidin AJK UMNO Bahagian Ayer Hitam. En. Mohd Aini serta isteri dan En. Samad Anang serta isteri dijangka bertolak pada pertengahan November 2009. Di majlis itu En. Mohd Aini yang juga Bendahari UMNO Cawangan Pt. Arsad secara rasminya menyerahkan tugasnya kepada En. Mohd Shamsudin Ketua UMNO Cawangan untuk dipangku semasa ketiadaannya.
(Sumber oleh Sub_halid) BY M69

0 comments: