Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 26 October 2009

Pesta Tanglung Ayer Hitam meriah (Imbas kembali)


Ayer hitam 26 oktober – Kehadiran YB Datuk Samsol Bari Jamali Adun Semarang dan YB Datuk Dr We Kaa Siong Ahli Parlimen Ayer Hitam telah memeriahkan pesta tanglung yang di anjurkan oleh Jkkk Kg Baru Ayer Hitam bersama 15 badan-badan bukan kerajaan pada 25 september 2009 bertempat di SRJK(c) Malayan Ayer Hitam. Pelbagai aktiviti diadakan di pesta tersebut dan antara yang menarik ialah kempen jualan kupon untuk menjana dana untuk sekolah. Dalam ucapan rasmi Adun Semarang, YB Datuk Samsol Bari Jamali bersedia memberikan kerjasama menyediakan sebahagian peruntukan untuk membangunkan aktiviti masyarakat Cina di Kg Baru Ayer Hitam.
(Sumber oleh sub_halid@yahoo.com.my)ByM69

0 comments: