Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 1 September 2009

Wanita zon Sabak Uni ucap terima kasih.


Sabak uni 01 September - Pergerakan Wanita Zon Sabak Uni mengucapkan berbanyak-banyak terimakasih kepada semua pihak yang terlibat menjayakan majlis tadarus dan khatam Al Quran yang adakan pada 30 Ogos 2009 yang lalu. Majlis di adakan di Masjid sabak Uni melibatkan seluruh masyarakat wanita di zon Sabak Uni, DUN Semarang. Jurucakapnya, Puan Raminem binti sarnon berkata, penganjuran yang julung-julung kali diadakan oleh wanita zon Sabak Uni ini mendapat sambutan dan sokongan yang luar biasa dari pelbagai pihak. "Ramai yang menghulurkan derma dan bantuan antaranya badan masjid Sabak Uni, wanita Umno cawangan-cawangan , orang perseorangan dan banyak lagi" katanya ketika ditemui disini. Beliau yang juga Pen. Bendahari Wanita UMNO Bahagian Ayer Hitam merakamkan setinggi-tinggi pengharagaan kepada ahli jawatankuasa masjid Sabak Uni kerana memberikan ruang serta tempat untuk menjayakan program tersebut. Program yang melibatkan 200 orang wanita itu ditutup secara rasmi pada jam 12.00 tengahari oleh Puan Hajah Rahemah Idris Ketua Wanita Umno Bahagian Ayer Hitam.
(Sumber S/U UBAH Abdull Halid Saat) By M69

0 comments: