Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 4 May 2013

Iklan Susu Cap PAS

Apakah yang tersirat...kepada siapa iklan ini di tuju dan apa maknanya...Mana tulis jawi PAS dan Bahasa Malaysia..AdaKAH IKLAN mempunyai makna tersembunyi agar tidak diketahui oleh orang Melayu dan India....Mana Islamiknya PAS...mengapa tidak bertudung...tak marahkah orang PAS...atau memang REDHA atas nama Pakatan Pemusnah Bangsa dan Agama....yang aku faham LYNAS.
Kesimpulannya.....kalau kita semua leka dan UNDI kepada mereka..lambat laun kita PASti digadai. Oleh itu wahai anak BangsaKU..gunakanlah UNDIMU untuk masa hadapan.

0 comments: