Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 8 May 2013

Apa Lagi Melayu Takut....




Tahniah kepada Datuk Seri Najib yang secara ikhlas mempertahanakan Utusan...Syabas..kami warga UMNO Ayer Hitam Dan Semarang akan tetap menjadi tulang belakang, membela dan mempertahankan DSN. Apabila  seorang wartawan akhbar Cina bertanya soalan berkaitan  Utusan buat cerita 
"APA LAGI CINA MAHU?."

DSN jawab dengan sopan, " kenapa nak salahkan Utusan? Howa about the Chinese papers? Is it fair?"
....EURIKA....bangganya AKU...kah kah kah..soalan zaman batu dan belum bertamaddun....tepuk air longkang merecik muka sendiri.....TAHNIAH DSN.....Perdana Menteri dipercayai jelas meurjuk kepada laporan akhbar-akhbar Cina yang membawa sentimen perkauman selama ini.
AKU nak tanya..siapa yang mulakan dulu...Karpal belum lagi memerintah negara dah ada perancangan nak tangkap TM....atas isu perkauman...apatah lagi kami rakyat biasa..entah macam di tindas di hina..di perolok olok di bumi sendiri. Kepada anak bangsa yang NGUNDI selain BN sedarlah..sebelum terlambat.
Mulai sekarang kita tak perlu lagi cakap berlapik..tiada gunanya...mereka tidak mengenang budi.

0 comments: