Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 28 April 2013

Marilah Saksikan...


Lampiran dan Harapan  dari Blog PAPAGO MO
Gomo harapkan selain daripada seluruh rakyat Malaysia menyaksikan video diatas ini dan sebarkan kepada seluruh kenalan yang anda kenal. Sesungguhnya apa yang dinyatakan didalam video diatas adalah kebenaran walaupun ianya pahit untuk kita terima.

5 Mei ini Pakatan Pembangkang sudah siap dalam rancangan mereka untuk mencetuskan huru hara dan kekecohan sekitar Kuala Lumpur yang kemudiannya akan disemarakkan lagi dinegeri negeri lain. Agenda mereka hanyalah satu iaitu menjadikan Malaysia sepertimana yang berlaku dinegara Islam lain seperti Mesir, Syria, Lubnan dan lain lain. Agenda yang dirancang cukup khusus oleh barat untuk melumpuhkan dunia Islam.


0 comments: