Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 9 October 2011

Rasis Cina DAP Lupa Sejarah...

Wahai anak Melayu dan pelajar-pelajar Melayu, ingatlah..ingatlah..ingatlah..sejarah jangan diubah dan mereka Cina pendatang telah cuba ingin mengubah fakta. jangan anggap kami melayu bodoh macam si rambut putih ini. Ambillah matapelajaran sejarah..kita semua tahu..dan berpengalaman..siapa mereka yang meninggalkan dewan peperiksaan semasa Subjek sejarah dimulakan..seamasa SPM...dan tidak mahu mengambil subjek tersebut. mengapa si Rambut putih tidak menasihati anak buah mereka yang benci sejarah. Adakah kerana Sejarah Malaysia memihak kepada melayu kamu benci..siapa yang sebenartnya kamu benci..Melayu atau bangsa melayu...orang seperti Rambut Putih inilah yang mendidik cina dan pelajar bertambah RASIS..ccontohnya lihat name wewee...siapa mereka.... Wahai anak Melayu bersatulah kita semua demi generasi akan datang, sayangilah Bangsa dan Agamamu.

0 comments: