Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 4 July 2011

Terima kasih .....AMBIGA PATUT DILUCUTKAN KERAKYATANNYA DAN DIHALAU KELUAR DARI MALAYSIA



Monday, July 4, 2011
AMBIGA PATUT DILUCUTKAN KERAKYATANNYA DAN DIHALAU KELUAR DARI MALAYSIA
Setiap kali aku melihat wajah betina jalang paria bernama ambabiga ni, menyirap darah aku siot. Kimak punya betina mintak nak jumpa Agong sekarang ni. Dia ingat dia tu siapa?

Aku tabik kat Pemuda terutama Razali yang telah membatalkan Patriot, begitu juga dengan Perkasa mereka juga telah membatalkan hasrat untuk berhimpin dan menentang bershit pada 9 julai nanti.

Tapi aku tengok betina keling paria ni makin melampau pulak. Aku harap polis siasat akaun bank dia atau sesiapa dari kalangan saudara mara dia. Mesti korang akan dapat trace balik si ambabiga.dengan CIA.

Betina sialan ni patut diajar. Lagi satu sesiapa yang bagi dia gelaran Dato itu wajib tarik balik sekarang. Dah terang lagi bersulu dia ni pengkhianat, kenapa nak terus bagi dia gelaran tu? First of all macamana dia boleh dapat gelaran Dato ya?

Apa jasa dia? IFC? Menyokong murtad? Aku tak faham la, bukan takst dia je, si Nizar laknatullah, Ngeh komunis dan Anwar sendiri tak layak pegang gelaran tersebut. Samapi bila nak berlembut lagi? Ni dah tahap mereka cirit atad kepala dah ni?

Kita siang malam pertahankan tapi babi-babi ni semua suka hati mak bapak depa je menghina dan macam-macsm la institusi KESULTANAN kita. Dah tiba masa metrk perlu diajar supaya tidak ada sesiapa lagi kurang ajar di masa depan.

Sekali lagi aku mintak kepada sesiapa yang berkenaan. Tolong tarik balik segala gelaran yang telah diberikan kepada pengkhianat-pengkhianat yang telah aku sebutkan nama mereka diatas.

Selagi tak ditarik selagi itu jenis mereka ni tak akan belajar punya. We want to see some action.

Di Petik dari Blog House PK untuk tatapan yang lebih luas.
Published with Blogger-droid v1.7.2
Posted by House PK at Monday, July 04, 2011

0 comments: