Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 10 July 2011

Melayu Mencerca Melayu...Mundaliar senyum ..


Lihatlah betapa ujub riak dan takburnya sesama bangsa...yang kau nak BERSIHKAN tu siapa..BangsaMu sendiri dan memuji serta menyembah kepada amBiGa si mundaliar yang akan menghancurkan Bahtera Tanah Melayu ini. Kalau YDP Agung pun dia tak hormat apalagi kamu rakyat biasa yang tak punya harta dan pelajaran...kamu ahli Bersih hanya dianggap sebagai kasta paling rendah di mata butanya...(anBIGa dan kroninya)ingatlah wahai rakan ISLAM dan Melayu KU..siapa mereka iniSeorang pemimpin yang boleh jadikan teladan ker...seorang pemimpin yang mempunyai moral tinggi..sanggup masuk WAD untuk mendapat MC. Ini kah pemimpin pilihan rakyat, pilihan yahudi, pilihan amerika, pilihan komunis yang disanjung....jangan sampai anak cucu kelak hanya makan bubur peninggalan kamu yang sungguh TAKBUR.mana rakan-rakanmu tak ikut talkin ker...mana kit siang, guan eng..ambiga..tiang chua..mana...atau mereka kata talkin itu BIDAAH.
Mati itu benar, tapi cerita bagaimana mati itu BOHONG dan fitnah semata-mata, kasihan polis dan FRU, kau fikirlah..dah tua ada penyakit rehatlah kat rumah..yang kau pi berarak tu buat apa, walau pun anak jadi doktor sekali pun..belum tentu dapat menyelamatkan nyawa kamu. Semuga menjadi iktibar pada yang lain. Jangan BOHONG dan FITNAH Polis.SOMBONG DAN BONGKAK..pergi kela\uar dari Tanah Melayu ini dan cari negara lain yang sesuai dengan kulit kamu...biaDAP..tak ada PiKiRan.

0 comments: