Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 1 May 2011

Gemilang Anak DUNSEMARANG...

Ayer Hitam. SMK Datuk Menteri. 2.April 2011. YB Datuk Samsolbari telah menyempurnakan serta Merasmikan Majlis Penyampaian Anugerah Kecemerlangan Pendidikan unruk pelajar SPM dan STPM 2010 SMK Datuk Menteri. Walaupun Sekolah tersebut merupakan sekolah luarbandar namun pencapaian akademiknya setanding dengan sekolah Elit. Seramai 4 Pelajar telah mendapat 8A serta 25 pelajar mendapat 7A dan 1B.
YB Datuk Samsulbari selaku ADun Semarang dan Ketua UMNO Bhg ayer Hitam mengucapkan tahniah dan bangga di atas pencapaian anak didik SMK Datuk Menteri. Kerjasama antara Pihak IBU Bapa dan Pihak sekolah adalah amat penting disamping sokongan dari DunSemarang. Dunsemarang akan sentiasa memberi sokongan kepada para pelajar dan keluarga. Beliau menyarankan agar jangan ada seorang pun anak-anak Dunsemarang yang tercicir dalam pendidikan disebabkan masalah kewangan. Sebarang kesulitan hendaklah dilapurkan kepada pihak sekolah dan juga DunSemarang. Dunsemarang akan sedia membantu tanpa mengira fahaman politiok,agama dan bangsa.YB Datuk Samsolbari juga amat komitmen berkaitan perkembangan IT dan mmenyeru agar kita anak-anak di Dunsemarang jangan tertinggal dalam perkembangan arus perdana ICT.
YB Datuk telah bersetuju menyumbang penambahan pembinaan Kios i-Terminal di SMK Datuk Menteri.Kami warga DunSemarang mengucapkan ribuan terima kasih di atas sumbangan tersebut, semuga ianya akan menjadi asas serta aset anakbangsa. ByM69.

0 comments: