Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 30 November 2010

UMNO Hulur Sumbangan...di Kg Pt Haji Ali.

Sumbangan derma dari UMNO kepada Saudara Jamil Asmaon

disampaikan oleh Tn. Hj. Mohd. Junaidi Bin Kamari

Sumbangan derma dari UMNO kepada Tn Hj. Mahfuz Sidek

Sisa kebakaran rumah Saudara Jamil Asmaon

Lawatan YB. W.K.Siong Ahli Parlimen Ayer Hitam.

UMNO Bhg Ayer Hitam, telah menghulurkan bantuan kewangan kepada keluarga mangsa kebakaran , Saudara Jamil Asmaon yang telah di timpa musibah kebakaran pada 11.Nov 2010.
Sumbangan derma telah di sampaikan oleh Tn Haji Mohd Junaidi Bin Kamari, Naib Ketua UMNO Bhg Ayer Hitam, yang mewakili Datuk Samsolbari Bin Jamali yang ketika ini sedang menunaikan fardu Haji. Mangsa kebakaran juga telah di lawati oleh YB Wee Ka Siong selaku Ahli Parlimen Ayer Hitam bersama Setiausaha Umno Bhg Ayer Hitam Saudara Abdul Halid Saat. (Sumber berita dan foto dari Pejabat UMNO Ayer Hitam. Terima kasih)
Kami ahli UMNO Dun Semarang mengucapkan terima kasih kepada yang telah membantu Saudara Jamil Asmaon. terutama AJKK. Umno Cawangan Pt Hj Ali. Puteri UMNO,Bomba, Polis dan AJK UMNO Bahagian kerana amat prihatin. Semuga kita renung-renungkan FOTO di atas.By M69

0 comments: