Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Sunday 26 September 2010

Kebakaran Di Kampung Bunagong..

Hangus terbakar Rumah kepunyaan En Masron bin Hj Salikin

Datuk Samsolbari bin Jamali melawat.kawasan kebakaran.

Datuk Samsolbari bin Jamali Adun Semarang, bertanya khabar kepada mangsa rumah terbakar.


20.09.2010 Kebakaran telah berlaku di Kampung Parit Bonagong, Mukim 7 dalam Parlimen Ayer Hitam. Kebakaran pada pukul 1.10 tengah hari itu menghanguskan rumah kedai kepunyaan En Masron bin Hj Salikin. 2 buah jentera bomba dari Yong Peng dan bomba sukarelawan Ayer Hitam dikejarkan ke lokasi kejadian berjaya mengawal kebakaran dari merebak ke rumah berhampiran. ADUN Semarang, YB Datuk Samsolbari yang bergegas melawat mangsa kebakaran menghulurkan bantuan kecemasan RM 500.00 manakala Biro Kebajikan UMNO bahagian Ayer Hitam mendermakan keperluan dapur kepada mangsa terlibat. Tiada kemalangan jiwa dilaporkan dan punca kebakaran disyaki berpunca dari dapur gas rumah berkenaan.
(Terima kasih Sumber Oleh: Budak Pejabat (uthm_saezuri@ymail.com)

0 comments: