Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 6 May 2013

DSBJ DunSemarang tetap bersamaMu


Dun Semarang di bawah Pimpinan Datuk Haji Samsolbari bin Jamali akan tetap bersamamu dan membela masa depan tanpa sebarang prajudis dan perkauman. Melayu dan UMNO Dun Yong Peng anda tidak bersalah, kuatkan semangat dan teruskan berusaha kerana kita bangsa yang penuh toleransi, ikhlas dan tidak ada element Rasis. Kita sedia maklum Yong Peng...Go Peng...Tai Peng..semuanya Peng Peng...tempat kawasan hitam suatu masa dahulu. Semua kawasan yang hitam dulu akan hidup sebagai DAP...lihat Penggaram....Bekok....Gelang patah...Scudei...buatlah analisis sendiri wahai anak bangsaKu yang kini  ramai di menara gading. Jangan lupa bangsamu, agamamu dan negaramu.

0 comments: