Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Tuesday 1 March 2011

HINDRAF ...INDIA yang tak sedar diri..mabuk...RASIS


AKU ADALAH UMNO dan MELAYU....kalau tidak kita yang membela UMNO Islam Dan Melayu..siapa lagi..kalau tidak sekarang bila lagi..Bertindak lah semua rakan rakan ku di akar UMBI. Kita Ahli UMNO Biasa..Kita Melayu Biasa..Kita Islam mulia...mengapa si BIADAP ini mula naik tocang...sanggupkah anak cucu kita kelak dimusnahkan oleh PENJENAYAH @*******#@***

Hoi..hoi..itu sahaja bahasa yang patut untuk memanggil Hindraf dan semua para penyokongnya, samada penyokong secara terang dan jelas atau atau penyokong yang sembunyi-sembunyi...kita semua tahu siapa mereka yang sebenarnya.
Mereka HINDRAf adalah lebih RASIS dari kita MELAYU dan UMNO. Semalam mereka menghina, memfitnah UMNO dan kerajaan Melayu...tidak PAS atau PKR..hanya UMNO jadi sasaran dan rujukan..tetapi Hari ini mereka telah melebarkan kebencian rasisnya kepada ISLAM. Di mana puak puak PAS..adakah Islam UMNO dan PAS berbeza.

Hoi hindraf dan rakan kongsinya..kalau Melayu ini rasis..kamu tak rasalah jadi PEGUAM..dan ada diantaranya duduk di Majlis Peguam...kamu awal awal lagi telah tersingkir..tapi kau buta ker..Kalau kau tak suka MELAYU dan kerajaanya SILA KELUARlah...jangan cakap sahaja.
Melayu telah banyak bertoleransi terhadap kamu, kalau DAP CINA jangan haraplah kamu akan hidup selesa seperti sekarang. kalau ada pun setakat jadi KUDA KEPANG bermuzik tarian cina.

Siapa MANDELLA yang kau puja...dasar APARTED...
BODOH dan GOBLOK..
Mandella adalah anak watan Afrika Selatan dan Penjajah barat yang menDISKRIMINASI mereka...oelh itu wajarlah mereka bertindak sebagai anak watan sejati untuk membela bangsa dan negaranya.
Tapi kamu dari mana..siapa anak watan Tanah Melayu,,,siapa menjajah kamu..kenapa pulak kamu bertindak dan menderhaka kepada Anak Pribumi dan Rumpun Melayu ini.
Adakah kamu seperti Mandela atau penjajah barat yang datang ke Afrika Selatan...
Melayu mesti ada hak dan Kontrak Sosial..kamu lupa atau mabuk..di kampung aku masih ada lagi orang membuat tuak...sebab masih banyak pokok kelapa...kalau nak banyak lagi pergi kat Sri Lanka kawasan Harimau Tamil Ellam..lagi banyak pokok kelapa...
Kalau Kami Melayu menDiskriminasikan kamu..waktu ini kamu langsung tiada peluang..tiada kesenangan.
Kalau Melayu mundur..miskin....Cina NameWEE kata Melayu Malas...
Tapi kalau INDIA mundur...India miskin...Cina Namewee tak kata apa...
India Hindraf kata....kerana Melayu....satu alasan yang menghina Melayu...kenapa tak kata angkara Cina MCA atau Cina DAP atau Gerakan.
Siapa palig Kaya di Tanah Melayu ini..siapa yang mendominasi segalanya..
iapa Air Asia..siapa Astro...Siapa..siapa..mana Melayu nya...Siapa yang lebih Rasis...Mengapa ada patung besar boleh berdiri tegak di Batu Cave...kau nak kami robohkan..

OOOOO OBAMA..jadi President Amerika....siapa OBAMA...Siapa Emak Dia, siap Bapak Dia..apa Agama dia...Bolekah Obama menjadi President kalau agamanya hindu...dan keturunanya Tamil atau Hindraf..
Hoi hindraf..kau cuma bernasib baik lahir di Tanah Melayu...
Janganlah PUJI orang yang tidak pernah menolong kamu..Ghandi pun kau hindraf tak pernah jumpa..kalau Ghandi tau perangai kamu yang tak tau bersyukur menangis dia..

By M Ahli UMNO TEGAR..Melayu Jawa Banjar Bugis Kampar tulin...

0 comments: