Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 1 January 2011

Bila Mati suruh Kapal Sing ..sembahyang MAYATmu..

Kasihan...Kasihan..Kasihan..Wan Abdul Rahim Wan Abdullah atau Cikgu Rahim, Ahli Parlimen (PAS) Kota Bharu. Belum ada dalam sejarah sorang MUSLIM berkata demikian untuk seorang rakannya yang KAFFIR..Dan Belum ada juga soerang KAF FIR yang sanggup membela rakannya MUSLIM sebaik itu. Tahniah..bahwa sesungguhnya ISLAM itu INDAH...cuma yang jadi PEMUSNAH adalah orang yang Nama sahaja ISLAM, tetapi perangai bagai TALAM....Dulang..Nyiru...Kaudu..

Menunggu Imam tak sampai-sampai....sapa agaknya IMAMnya...foto. trechan.blog
Semuga nanti kalau MU meninggal agar Karpal Sink akan memgangkat, mengusung MAYATmu ke kubur menggunakan kerusi rodanya, serta mengIMAMkan mayat mu..

Foto. fairytale-crgo.blogspot

foto. manlukeman.wprdpress
Wahai anak BangsaKu..lihatlah..fikirlah..Insaflah..sementara Nyawa masih di badan. Bersatulah kita demi AGAMA BANGSA dan TANAH MELAYU ini.
Dewasa ini bertambah ramai..ramai Si Kitol..dan Rajamundalliar. Andainya kamu berjaya, jangan lupa anak BangsaMU...jangan di gigit mereka..Apakah Cik Gu itu benar, sebenarnya ianya MEMALUKAN MERTABAT PERGURUAN, USTAZ dan ISLAM. Jangan lah KETERLALUAN..Kalau "Langkah Mayatku kalau ada yang Usik ISLAM" "Langkah MayatKu kalau ada yang hina IBUku" alangkah baiknya kalau ungkapan umpama itu di utarakan..DAYUS KAMU Cikgu rAHIM. ByM69.

0 comments: