Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Wednesday 29 July 2009

Lawatan Menteri Besar Johor Di SK Bukit Kuari.... by Halid Saat




27 Ogos 2007 Jam 10.30 pagi YAB Dato Hj Abdul Ghani Othman Menteri Besar Johor berkunjung ke SK Bukit Kuari Mukim 8 Batu Pahat bagi menyempurnakan majlis penyampaian bantuan / sumbangan Kerajaan Barisan Nasional kepada mangsa banjir di Kawasan Dun Semarang. Ketibaan YAB Dato Menteri Besar disambut dengan meriahnya oleh pelajar-pelajar SK Bukit Kuari. Pada kesempatan ini YAB Dato' Menteri Besar meluangkan masa bermersa dengan para pelajar dan memberikan kata perangsang kepada mereka. Turut hadir menyambut ketibaan YAB Dato' Menteri Besar Johor ialah YB Datuk Samsol Bari Jamali ADUN Kawasan Semarang, Pegawai Daerah Batu Pahat, Sdr. Mohd Kamal Harun Ketua Kampung Kawasan Semerik dan pemimpin masyarakat di Daerah Batu Pahat.
(Sumber s/u UMNO Halid Saat)byM

0 comments: