Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Monday 20 June 2011

Terima Kasih..Kerajaan BN dan UMNO


Kami warga UMNO Dunsemarang,khasnya ibu-bapa yang mempunyai anak-anak bersekolah di SMK Datuk Menteri kawasan DunSemarang, ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas pemberian secara percuma komputer riba 1 Malaysia. Dari sumber yang diterima seramai 816 pelajar telah menerima komputer tersebut pada 23 Mei 2011. Semuga dengan pemberian ini akan dapat memberi nafas baru untuk anak-anak DunSemarang dalam menerokai bidang ilmu dan ICT. Seramai 60 pelajar cina dari 270 orang mendapat komputer riba, 2 orang dari 3 orang pelajar india dan 754 pelajar dari 1864 [pelajar Melayu. Pemberian ini berdasarkan pendapatan keluarga yang diperolehi dari sumber pelajar dan disahkan oleh Pengerusi JKKK.
Kami juga tidak lupa pada jasa UMNO Bhg Ayer Hitam, terutama YB DatuK Haji Samsolbari bin Jamali yang berusaha meneguhkan UMNO dan kepimpinan BN, justru telah membawa anak-anak kami ke bidang ICT dengan pemberian Komputer 1 Malaysia.By M69.

0 comments: