Blog ini adalah berunsur bebas, tiada tekanan dari mana-mana pihak dan tiada Pembiaya. Sesiapa sahaja ahli UMNO Bahagian Ayer Hitam boleh menyumbang artikal demi Agama Islam, Bangsa dan Generasi kita.

MARI SYAHADAH

KEPERCAYAAN KEPADA tuhan. KEPERCAYAAN KEPADA ALLAH S.W.T. Wahai rakan-rakan yang belum MUSLIM. Tahniah kerana belajar menyebut nama ALLAH dan marilah sama-sama menyertai agama suci serta mengucap dua kalimah syahadah dan jadilah MUslim sejati. Ketika itu tulislah nama ALLAH sebesar mana yang kamu suka dan sebutlah sekuat mana yang kamu suka. MARI MENGUCAP. ByM69

Saturday 16 October 2010

Majlis Tahlil dan Doa Selamat YB Datuk Samsolbari

Majlis Doa di ketuai Tn Hj Mohd Taib Hj Malik.
Hadirin di Majlis Tahlil dan Doa Selamat.

15.Oktober 2010. 8.45 malam.Taman Suria. Majlis tahlil dan doa selamat untuk meraikan keberangkatan YB Datuk Samsolbari dan Isteri menunaikan fardhu Haji ke Tanah Suci. Lebih 300 hadirin terdiri dari Ajk UMNO. Ketua Cawangan dan masyarakat sekitar tanpa mengira fahaman politik turut hadir menjayakan majlis tersebut. YB Datuk Samsol merakamkan jutaan terima kasih kepada semua para hadirin yang sudi hadir dan bersama-sama mendoakan keselamatan dan kesejahteraan beliau dan isteri. Semuga majlis yang diadakan tersebut akan menambahkan lagi hubungan silaturrahim antara masyarakat setempat dan pemimpin. Kami pendunduk di Parlimen Ayer Hitam mendoakan semuga dengan izin Allah SWT, YB Datuk Samsolbari serta isteri, sentiasa dalam perlindungan Allah, sihat,sejahtera dan mendapat Haji yang Mabrur Amin.(byM69)

0 comments: